Hur länge jag var au pair i Frankrike...

Jag skrev inget igår, men jag jobbar på att inte ha dåligt samvete över det. Jag borde dessutom försöka vänja mig vid att inte skriva så mycket. Snart kommer den här bloggen få ett slut, och då kommer jag få världens chock om jag har skrivit dagligen fram tills dess, haha. En sak som jag har tänkt att skriva länge är antalet dagar som au pair. För har ni någon uppfattning om i vilken värdfamilj jag stannade med längst? Jag tycker att båda vistelserna känns långa, så jag vet inte riktigt vad jag skulle svarat OM jag inte hade räknat ut det. Det vore roligt om ni svarade på det, men jag startar inte en tävling eftersom man så lätt kan räkna ut det med hjälp av bloggen.

Uträkningar:
Bailly                  29 aug- 28 nov 2009                13 veckor= 91 nätter
ST- Gingolph       26 dec 2009 - 27 mars 2010      13 veckor= 91 nätter
Totalt                 se ovan                                   26 veckor= 182 nätter


Så jag var i mina värdfamiljer lika länge, på dagen! Coolt va? I den första familjen fick jag anpassa mig tills deras nya au pair kunde komma, och i den andra vill jag åka runt påsk. Så det var inte meningen... Men när jag kom på det så tyckte jag att det var lite kul! :)

Jag måste även berätta att jag vaknade vid halv tolv idag... Det var inte i år det hände sist precis!! Men så är det när man går på midnattsmässan och går och lägger sig runt 02.00...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0