Fullt upp HELA veckan!

Igår gjorde jag högskoleprovet, och det gick bättre än förväntat! Vissa delar kändes mycket enklare än innan, så det är bara att hoppas på att resultatet kommer därefter...

Jag har fortfarande mycket att göra, och det kommer inte bli lugnt förräns TIDIGAST om en vecka! Men sedan skall jag slappa, haha. Om jag nu klarar av det. Jag har haft extremt mycket energi den senaste tiden. Efter högskoleprovet var jag till exempel jättepigg. Jag ritade OCH körde en lång bilrunda (dock inte samtidigt), och skulle ha kunnat fortsätta att arbeta om det funnits tid. Nu har jag varit hemma i två veckor och det känns som om jag har varit här mycket mycket längre. Inte alls 14 dagar, utan snarare... 3 månader kanske. Jag vet inte varför det känns så, men nu är jag svensk igen.. Det är lustigt vad känslorna ändras hela tiden.

Jag kommer försöka skriva varannan dag (och ibland mer) den kommande veckan, så glöm inte att kolla min blogg! ;)

Jo, jag tänkte att ni skulle få önska vad jag skall skriva i de kommande inläggen. Jag har lite av idétorka, och det här blir ju er sista chans att påverka på bloggen! Vad är ni intresserade av att läsa??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0