Min framtid (aprilskämt)

Nu är det dags att avslöja lite om framtiden. Alla här har väl förstått att jag inte är klar än, utan har mer att upptäcka. Jag tänker inte stanna i Sverige så länge. Efter att jag har tagit körkort skall jag åka till Egypten. Jag har alltid intresserat mig för det landet, så jag ser jättemycket fram emot att upptäcka det. Jag har hittat en turistbutik, där jag antagligen kommer få jobb. Eftersom nästan alla turister kan engelska gör det ingenting att jag "bara" kan engelska, franska och svenska. Det verkar som om de skall fixa ett ställe som jag kan bo på ocksa, så det blir nog jättebra. Jag kommer antagligen börja jobba i mitten av juni, men som sagt är ingenting bestämt än. Mer information kommer!


DETTA ÄR ETT APRILSKÄMT OCH ÄR DÄRMED INTE SANT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0