Försvinn inte än!

Jag har inte skrivit på några dagar, så risken finns att ni tror att bloggen har nått sitt slut, och kanske slutar gå in på bloggen. Den har inte nått sitt slut... än. Jag var kanske för otydlig när jag skrev att den snart skulle nå sitt slut. Jag hade nämligen tänkt ut ett slutdatum, då jag skall skriva ett - eller flera - ordentligt(/iga) avslutningsinlägg.

En dag satt jag i ST- Gingolph och funderade när jag skulle sluta skriva på bloggen. Jag tyckte att det var tråkigt att bara låta det rinna ut i sanden, och sluta skriva helt plötsligt utan förvarning för att jag inte har något mer att skriva om. Så jag skulle istället komma på ett slutdatum, som skulle vara bestämt sedan tidigare... Hmm, vilket datum?? Jag räknade ut hur många dagar jag hade bloggen innan avresa (i augusti), och hur många dagar jag var hemma i december. Lustigt nog var det exakt samma antal dagar! Så då blev det självklart att jag skulle ha kvar bloggen i så många dagar när jag kom hem också... Det skall väl märkas att bloggerskan bakom den är organiserad och gillar siffror! :)

aupairis.blogg.se:s planering (antal dagar)
före au pair- tiden i Frankrike - 24
au pair period 1 -
91
resa i London - 4
vistelse i Sverige -
24
au pair period 2 -
91
efter au pair- tiden i Frankrike -
24

Att jag kom hem på kvällen den 27:e mars betyder alltså att jag skall sluta skriva den 20:e april. 11 dagar kvar!

Jag hoppas att ni som gått in här varje dag under min bloggfrånvaro blir glada för att jag skrev detta inlägg - bara för er! Nu skall jag sova gott inför högskoleprovet imorgon! God natt!

Ps. Än kommer det SJÄLVKLART fler inlägg, så försvinn inte än! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0