Versailles shopping + trädgård

Jag klev in i min kompis bil 10:30 för att tillsammans med en annan svensk kompis åka till Versailles. Vi började med shopping. I Versailles finns nämligen ett stort shoppingcenter. Visserligen säljer de mycket märkeskläder där, men det går att hitta lite av varje. Jag hittade faktiskt en jättebra klädaffär, men eftersom jag inte ville slösa på mina pengar köpte jag ingenting. Vi åkte vidare efter ett mål på McDonalds och lite shopping. Denna gången kördes bilen till Versailles trädgård. Där kunde vi bevittna två jättevackra alléer. Vi kom in gratis i en av inhägnaderna eftersom vi är under 26 år och medlemmar i EU. Vi gick dock inte till slottet, eftersom vi befann oss i fel ände av denna gigantiska trädgård, och det var för långt bort. Efter fyra timmar kom vi i alla fall hem igen. Men det var ett lyckat besök, som definitivt bör göras om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0