Utesöndag

Som jag skrev igår spenderade jag natten hos en tjejkompis. Jag fick en egen madrass (eller snarare än uppsättning av kuddar och dylikt) eftersom jag var sjuk, och sov förvånadsvärt gott. Och idag är jag knappt trött alls! Så skönt att det inte betyda att man är jättetrött bara för att man sover över hos folk.

Vi gick i alla fall upp klockan nio, och var klara för bussen kl. 11. Men alla kunde inte följa med i bilen till bussen, och jag och en annan tjej valde att stanna i huset. Vi fixade det sista när hon som bodde i huset kom tillbaka, varefter vi tog bilen till en RER- station och åkte till Paris. Väl i Paris tog vi oss till arrondissement 17, i närheten av Svenska kyrkan. Vi hängde där en stund och åt, och efter någon timme åkte vi tillbaka hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0