Uppsats

Jag ursäktar över att jag inte varit så bra på att uppdatera idag. Det beror dels på att jag har jobbat nästan hela dan, men även på franskaläxan tills imorgon. Jag har nämligen ägnat en del av dagen åt att skriva en auusats i då- form om händelserna som utmärker mitt liv. Låter svårt va? Jag tycker egentligen inte att det är så svårt att skriva. Men att skriva det här..? Denna uppgift är så djup att knappt en veckas förberedelse räcker! Hur skall jag då hinna med den på två dagar? Det svåra är ju, i det här fallet, inte ATT skriva, utan att komma på vad man skall skriva om. Efter många om och men blev jag äntligen klar, och är nu helt slut. Vi får verkligen hoppas att läraren uppskattar den, för jag har ingen kraft att göra om den med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0