Sjukdomsspecial!

Detta inlägg är inte färdigt och kommer avslutas inom en relativt kort framtid

Nej, jag syftar inte på något TV- program, utan på mig själv. Jag skrev för några dagar sedan att jag har haft ont i halsen, och jag har nu blivit mer sjuk. Det finns nämligen två smittor i det här huset, och jag har på något sätt lyckats dra på mig båda två. Den första fick jag antagligen från E eller min värdmamma. Jag märkte först i söndags att min röst inte var som vanligt, utan hes. Sedan har jag fått ont i halsen, faktiskt mer och mer för varje dag som gått. De två senaste dagarna har jag även hostat också. Den andra smittan innebär framförallt magont, men även lite andra symtom. Smärtan varierar och kan ibland vara väldigt stark. Magen har dessutom svullnat upp ordentligt, och enligt mig ser den jättesöt ut! Jag vet inte om det framgått, men jag har gått ned i vikt här. Så att ha en utstickande mage känns väldigt skönt (även om den inte är permanent) just nu. Förutom dessa symtom är jag slö och från och till rättså trött. Jag årkar ingenting, och blir mycket lättare irriterad. Usch, jag hoppas verkligen att dessa smittor försvinner...

 


Kommentarer
Postat av: Cockteaser

Krya på dig!

2009-09-26 @ 08:08:17
Postat av: Cecilia

Tack!

2009-09-26 @ 14:08:51
URL: http://aupairis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0