Jag längtar till fredag

Åååå, vad skönt det skall bli med fredag! Jag har sällan längtad så mycket till en fredag som jag gör nu. Men varför längtar jag då? Och vad är det som är så speciellt med morgondagen? Jag längtar av två skäl: ingen skola & barnvakts- kväll.. Ringer det fortfarande inga klockor? Nehej... Nåja, jag fortsätter förklara. Visst är skolan okej, men ingen skola = mer fritid. Och vad har jag haft ont om den här veckan? Just det; fritid... Och barnvaktskväll... Vad har det för innebörd förutom att jag måste stanna hemma, och ha ansvar för sovande barn? Precis! Inga värdföräldrar är hemma! Ni kan inte föreställa er hur glad jag är att det skall bli fredag! Det skall bli så underbart skönt!!!!!! Jag är så himla tacksam över att det finns fredagar!

Vad vore inte en kväll som barnvakt, om inte alldelles alldelles underbar??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0