Jag alskar Paris!

Jag har varit i Paris och shoppat idag, och det var helt fantastiskt! I början kändes det inte så bra, men sedan kom jag på att jag verkligen älskar denna stad! De mysiga gatorna, och de miljontals affärerna! Mmmmm. Jag är verkligen jätteglad att jag bor i den här trakten! Tänk att jag kan åka till ST. Lazare och shoppa VARJE lördag. Och att jag inte har alls långt hit; endast mellan 45 och och 60 minuter! Idag var jag där i flera timmar, och bestämde mig för att även äta där. Jag tog en meny BIG med chickens på MCDonalds och sedan var jag nöjd. Det var längesedan jag gick mitt inne i Paris före denna dag, och det känndes jättebra!

Paris finns i mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0