... i en liten by långt borta!

Jag befinner mig hos min svenska kompis i en av Paris södra förorter.  Vi är 7 personer som som skall äta och sova, och har huset för oss själva, då familjen inte är hemma. Vi har handlat, och sitter och väntar på att maten skall bli klar. Det blir pommes frittes och kyckling, och det skall bli jättegott att äta kyckling! Sedan blir det film, och sedan skall vi sova... Men jag blir inte uppe alltför sent. Jag är ju ändå sjuk. Jag funderade faktiskt på att stanna hemma, men kände mig lite bättre, och ville dessutom inte spendera hela lördagen med  min värdfamilj. Jag är tankspridd, men det har hittills gått bra. Vad skall ni göra ikväll?


Kommentarer
Postat av: ulrika johnsson

Axel skall laga lördagsmiddag. Sin egen köttfärs sås. Vi skall ha en lugn kväll framför tv:n

2009-09-28 @ 07:45:05
Postat av: ulrika johnsson

Axel skall laga sin specialite. köttfärs sås och pasta och spagetti. Vi skall ha en lugn och slapp kväll vid tv:n ,skönt. Jag känner mig lite höst trött

2009-09-28 @ 07:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0