DATORN!!!!

I lördags kom den ÄNTLIGEN; min alldelles alldekkes egna dator! Jag har aldrig haft en egen dator förut, och beställde den precis innan jag skulle åka. Den blev dock försenad och eftersom den inte kom innan jag åkte därifrån fick min mamma skicka den hit. Den kom en vecka efter mig, och det känns skönt att få använda svenska vanliga bokstäver som å, ä och ö igen!!! Det är också en speciell känsla över att ha något alldelles eget, och även om jag inte gör något dumt kan INGEN kontrollera vilka hemsidor jag är inne på! Den här är bara bara min! Som jag har berättat om i de två senaste inläggen har jag gjort mycket i helgen, och på grund av det kunde vi inte fixa internet på den förrän i gårkväll. Min värdpappa var snäll och hjälpte mig och nu är det klart! Jag är nöjd och detorn fungerar bra! Vi får se om denna blir min eviga följeslagare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0