Utforskande

Igår åkte jag inte in till Paris (!), utan spenderade istället någon timme att utforska grannbyn. Trots att jag har varit här i 6 veckor har jag inte hunnit se allt av byarna än. Mest för att jag åker till Paris så fort jag blir ledig. Det började med att jag skulle promenera till grannbyns centrum. Sedan kom jag till tågstationen, och fortsätte ut på en väg, där jag aldrig gått. Jag fortsatte att gå i byns utkant, och kom till slut till den här byn. Med andra ord rundade jag den andra byn, och jag är nöjd med min lilla promenix. På vägen kom jag fram till att det är väldigt vackert här. Varför har jag inte insett det tidigare? Jag hitta en särskilt vacker plats, vid början av en härlig åker! Nu skall jag minsann satsa på att utforska byn ännu mer! Here I come lantmänniska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0