Schemaändring

Jag följer vanligtvis bara två av barnen till skolan. L åker nämligen med grannen, som har en dotter på samma skola. Men hädenefter skall hon ha möten varje fredag enda fram till jul. Min värdpappa är ledig på fredagar, så nu har det bestämts att han skall ta L och grannflickan till skolan då. Men när han arbetar några enstaka gånger är det jag som har ansvar över barnen. Jag kom just på att det kan bli lite hårt. Det är bara 10 minuter mellan att L:s och E:s skolor börjar, vilket innebär att jag och E (och Lo i vagnen) måste gå snabbt för att jag inte skall bli sen till la crèche. Vilket jobb! Och att ha ett fjärde barn att ta hand om! Lyckligtvis kommer det här bara ske vid enstaka tillfällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0