Otippade händelser

Jag skriver igen, och detta trots att inget har sagts. Det dyker upp saker hela tiden som hindrar mig från att säga det. Idag hände det något hemskt med min värdmamma, och hon kom hem från jobbet i chocktillstånd. Hur okänslig får man vara för att säga en sådan sak då? Så okänslig är inte jag, i alla fall. Så jag får vänta några dagar till med att berätta att jag vill byta familj. Tyvärr är det så, men det finns ingenting att göra åt det. Jag har även kommit fram till  att den här blogg- strejkandet tills det är sagt - proceduren är löjlig. Har har gjort den av fel anledning, och den har bara bidragit till att jag har blivit onödigt stressad. Om jag verkligen vill det här kommer jag att säga det. Jag jobbar på det, och det hjälper inte att pusha på det. Ibland händer det saker som hindrar ens planer, och det får man bara acceptera. Det finns faktiskt inget annat att göra åt dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0