Ont i halsen

"Host host host!" för att citera mig idag. Jag har oerhört ont i halsen i skrivande stund, och har under dagen även hostat riktigt mycket. I morse hade jag knappt ont i halsen alls, men det har bara blivit värre och värre, och värre, och värre, och värre... Till slut frågade jag min värdmamma om en medicin mot det, varefter hon tog fram medicin- lådan och började leta. Så nu har jag tagit två tabletter, men det har inte hjälp - än i alla fall (jag tog dem för nästan en timma sedan). Jag hoppas att det blir bättre, för jag tänkte shoppa med tjejerna i morgon. Och hur kul är det att vara hemma och ligga i sängen istället? Vi får se hur det bli - och även om det inte är så sannolikt efter endast 1,5 sjukdomsdag - hoppas jag att det blir bättre tills i morgon. Men man kan alltid hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0