God natt, god natt!

Här sitter en sömnig person och gäspar. Vem är det än mindre än jag? Jag har precis sett Desperate Housewifes, och är helt slut. Dagen var inte så farlig, även om den inte var perfekt. När jag gjorde bröd till middagen glömde jag bakpulver, och ni kan ju föreställa er hur det såg ut efteråt... Nu har jag fått ett bevis på varför man skall ha bakpulver. När jag skulle titta på brödet var jag jätteförvånad över att det var så litet, och råkade bränna mig på brödmaskinen. Den måste verkligen ha varit varm. För jag har ett rejält (utbuktande) märke på högerarmen fast att jag tog bort armen nästan direkt. Förövrigt så fick jag beröm för tomaterna idag, men det skriver jag om imorgon när jag är lite piggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0