Ett nytt barn är fött!

Jag blev varm i hjärtat när jag läste om detta. Trots att jag inte känner barnen, så känns det underbart att ett barn är fött. Det är en speciell känsla, och det är något magiskt över detta. Något sådant händer, och så många liv förändras för all framtid. Jag älskar känslan av lycka! Barnet som jag hälsar välkommen till världen är Julia Bolmstedts nya lillasyster och Maria Bolmstedts femte dotter, född idag på Lunds sjukhus. Grattis till livet, solstråle! Jag är säker på att du kommer växa upp till en ståtlig och ansvarsfull kvinna!

Kommentarer
Postat av: ullet

Vad roligt att Julia fått ännu en syster. Nu är de många kvinnor hemma hos dem

2009-10-19 @ 18:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0