Snart tar det slut...

Nu borjar det knyta ihop sig...
Nu ar det bara 8 dagar kvar till avresa, varav 7 arbetsdagar. Efter mer an 60 arbetsdagar har jag alltsa bara 7 kvar har. Det kanns bade konstigt och markligt. Mina knappt 3 manader har tar snart slut. For varje dag som gar forstar det mer, men jag har anda inte fattat det an. Detta ar stort; detta ar enormt. Det ar sa svart att lamna mina alskade vardbarn. Och den sista tiden har jag faktiskt borjat gilla skolan. Jag trodde inte att det skulle vara sa har svart att lamna mitt liv har. Man borjar uppskatta allt mer nar man inser att man skall lamna det, och det ar precis vad som har hant. Jag har val alltid uppskattat mina vardbarn, men nu borjar jag uppskatta sa mycket mer. Men tro inte att jag har angrat mig, for det har jag inte. Jag inser fortfarande att detta ar nagot som jag maste gora. De sista dagarna har jag ocksa borjat sakna Sverige. Jag vet inte om det har med att gora att det ar jobbigt just nu, eller att jag snart skall aka hem. Igar at jag en belgisk kakka med pepparsmak, som ar som en pepparkaka fast tjockare. Jag har alltid alskat pepparkakor, och detta fick mig att sakna Sverige, och svensk mat. Jag har redan borjat tanka pa julbodet med prinskorv och kottbullar! Aldrig forr har julmaten varit sa efterlangtad som igar. I ar kanske julen verkligen blir arets hojdpunkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0