På väg ut från mataffären...

Igår handlade jag godis i mataffären i grannbyn. Jag betalade för godiset och var på väg ut ur affären när en man frågade om han fick titta i min väska. Jag förstod inte om man var en anställd eller inte, och visade därför den lite försiktigt. Han frågade om jag hade stulit något, och vände på mina saker i väskan för att kontrollera detta. När han hade slutat titta frågade jag om jag fick gå, och han bad om ursäkt. Aldrig trodde jag att jag skulle bli tagen för snattare - att någon trodde att jag hade stulit. Jag blev helt klart förvånad, men händelsen var inte så farlig eftersom jag visste att jag var oskyldig.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hej! Jag ska inte vara lucia men jag ska vara med i ett luciatåg i New York City :)

2009-11-16 @ 00:37:51
URL: http://mathildaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0