Ordnar

Nu kommer ett sista inlagg fran mig innan jag lamnar Bailly och Île-de-France for ett tag. Som ni har markt har det inte blivit skrivit sa mycket pa sistone, vilket jag beklagar. Mina datorproblem kvarstar, och jag vill inte sitta for mycket vid mina vardforaldrars dator. Dessutom har jag minst sagt mycket att ordna & gora. Jag skall packa, tvatta, stada, organisera... Jag har hallit pa med det nagra dagar, och har kommit en liten bit pa vagen, men jag ar inte klar. Det hander sa mycket just nu, och jag skulle alska att skriva om det, men vi far vanta. Jag far vanta med att skriva det, och ni far vanta med att lasa det. Just nu forsoker jag i alla fall ta vara pa den sista tiden med barnen sa mycket som mojligt. Som E konstaterade i morse ar det 2 dagar kvar! Jag uppdaterar nasta gang fran London.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0