Letandet av en ny familj - hur går det?

Jag har inte skrivit något om detta på länge och jag förstår om ni är otåliga och vill veta mer om det. Jag tänker, trots allt, åka privat igen, och letar på samma site på internet. Jag har hittat flera familjer där som jag har kontakt med, men vet inte om jag har hittat "den rätta". Så än så länge vet jag inte hur det blir. Jag skulle kunna skriva mer om familjerna som jag funderar på just nu, men väljer att inte göra det. Jag vill göra mitt val helt själv, för att inte låta någon annan påverka mig. Därför kommer ni inte på reda på det förrän det är nästan eller helt klart. Antagligen så kommer jag åka till en ny familj i Frankrike i januari, men jag vet inte hur det blir än. Jag gör ingen brådska heller, eftersom jag är noga med att göra ett bra val den här gången. Jag vet inte om jag kommer årka att byta familj igen - och strävar verkligen efter en familj där jag kommer trivas. Jag tycker att jag jobbar för mycket nu, och letar efter en familj där jag jobbar mindre. Men först och främst försöker jag klura ut om familjerna kommer respektera mig. Detta är ett jättesvårt val, särskilt när man inte ens träffar familjerna först, men jag gör så gott jag kan, och hoppas på det bästa. Det var allt för mig för den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0