Hejdå Paris!

Efter att ha vaknat klockan åtta tog jag hand om barnen för sista gången. Vi gick till biblioteket med min värdpappa för att lämna tillbaka och låna böcker. När vi kom hem tog min värdmamma bilder på mig tillsammans med barnen, och jag tror att hon lyckades ta några bra. Det var dock lite svårt med Lo eftersom hon inte ville vara med på kort, men vi lyckades lura henne in i två kort tillsammans med mig. När vi hade satt på oss ytterkläderna sade jag hejdå till Lo och min värmamma. Min värdmamma sade faktiskt tack och frågade om jag kunde höra av mig ibland. Sedan bar det av till Gare du nord med min värdpappa, E och L. Jag kramade barnen och min värdpappa, gav mitt avskedskort till E (även om det var till allihopa) och gick in på stationen med alla mina väskor. Det var jättesorligt, men jag grät inte.

Kommentarer
Postat av: mamma

Förstår att det var sorgligt att lämna barnen.Tur att de körde dig till stationen. Är du i London nu?

2009-11-29 @ 11:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0