Gäster igen...

Det är inte klokt vad barnens mor- och farföräldrar kommer hit och hälsar på på lovet. Och mina värdföräldrar säger att det nästan aldrig kommer... Förra helgen var min värdmammas mamma här, och imorgon kommer min värdpappas föräldrar. De hade ändå vägarna förbi, så de skulle bara stanna i några timmar... Så nu får jag sluta planera morgondagen, eftersom vi måste vara hemma vid deras ankomst. Eftersom de kommer ganska tidigt så är det inte säkert att de hinner träffa Lo, men mina värdföräldrar vill att jag skall hämta henne på dagis så tidigt som möjligt för att dem skall få träffa henne också. Jag fick reda på att de kommer idag, och är lite besviken eftersom det är väldigt klart att barnen (eller i alla fall två av dem) visste det sedan innan. Det är ju ändå jag som planerar dagarna... Nu fattas det bara att min värdmammas pappa kommer för att göra far- och morföräldrars- mötena kompletta. Han kanske dyker upp oväntat på onsdag..?

Kommentarer
Postat av: ullet

Då är han ju inte oväntad om du har anat det!!!

2009-11-03 @ 08:18:47
Postat av: Cecilia

Jo, för jag trodde att barnen hade fel för sig när de sade det igår. Jag tänkte att de behövde stanna över natten om de kom eftersom de bor så långt bort, och trodde därför att barnen blandade ihop dagarna.

2009-11-03 @ 10:34:17
URL: http://aupairis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0