Detta har hant...

Flickorna kom hem i gott skick fran promenaden med deras farmor och farfar i tisdags. De hade atit crepes, och varit i en leksaksaffar och valt ut presenter... De hade till och med med sig en leksak till Lo (som hon sedan vagrade slappa). Maten var inte alls en bongryta, utan en linsgryta. Jag ursaktar for det, och skuyller pa att jag inte langre pratar svenska sa ofta... I onsdags var mina vardforaldrar lediga fran jobbet, och tillbringa dagen med att gora arenden och dylikt. Jag blev dock ledig 2,5 timmar pa eftermiddagen, da jag inte behovde hamta Lo pa dagis. I torsdags borjade L:s och E:s skola, och jag hade faktiskt jatte langtrakigt mitt pa dagen. Jag antar att jag har hunnit vanja mig vid att arbeta hela dagar... Jag kunde ju inte surfa heller, men fick mycket laxa gjord. I fredags (igar) avslutade jag min laxa, och sov sa mycket sa att jag blev jattetrott (HAHA). Pa kvallen skulle jag lamna och hamta L pa basketen (som hennes pappa brukar gora), men nar vi kom dit visade det sag att den var en timma senare istallet. Sa jag lamnade henne dar, sa hon fick vanta; varefter jag hamtade Lo. Val hemma ringde, resp. sms:sade jag mina vardforaldrar, och det slutade lyckligtvis med att min vardmamma kunde hamta henne. Annars skulle flickorna ha fatt lagga sig efter nio istallet for klockan atta, sa jag var lattad. Dessutom var v trotta, och ville inte ga och hamta L. I fortsattningen skall jag lamna henne pa basketen pa fredagar, medan min vardmamma hamtar henne. Igar lade jag mig jattetidigt eftersom jag inte hade nagot annat att gora. Hjalp, vad jag ar beroende av datorn & internet. Om detta skulle ha hant under gymnasiet skulle jag bara ha oroat mig pa grund av skolarbete. Men nu ar det jobbigt av andra skal. Vi far se nar jag skriver har nasta gang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0