The last day at home

Sammanställning av utvärdering:
De som svarade på utvärderingen tycker om bloggen för att jag skriver om mina känslor, det finns mycket att läsa, den är rolig, lärorik, lättsam, intressant och för att den är bra skriven. Vissa vill ha mindre information om au pairer och dylikt, och jag har fått önskemål om att publicera fler bilder. Det ser väl bra ut. Jag kommer sätta in fler bilder, men annars fortsätta att skriva ungefär som jag gör nu. Jag vill fortsätta skriva fakta om au pairer eftersom vissa i min målgrupp funderar på att bli au pairer.

Om 3 timmar åker jag härifrån, och jag börjar bli nervös. Nästan allting är klart och det bölrjar ju närma sig... Pappan i familjen kommer hämta mig på flygplatsen ikväll och sedan skall vi åka från Genève till Frankrike. Tänk på mig!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0