Score!

Jag har hittat en familj i Frankrike som jag skall vara au pair till. Jag har inte bestämt när jag skall åka dit än, men det lutar mot att jag åker innan jul. Jag vet att vissa blir besvikna om jag inte är i Sverige över jul, men jag ser faktiskt fram emot att få uppleva den franska julen. Jag vill fira jul i Sverige också, men man kan inte göra allt. Jag har trots allt varit i Sverige 18 av mina 19 jular, och det här är min första (och kanske enda) chans att fira en riktigt fransk jul. Lite vågat att komma in i en ny familj precis innan jul, men det skall bli spännande. Jag förstår att ni vill veta mer om den nya värdfamiljen, och fakta kommer när jag har bokat biljetten.
Vi ses snart i Sverige!


Kommentarer
Postat av: Cockteaser

Oj jävlar, det var snabba ryck. :P

2009-12-02 @ 22:06:05
Postat av: Cecilia

Ja, det var det. Men jag gillar ju när jag har fullt på ång! ;) Annars blir jag lätt rastlös...

2009-12-14 @ 18:03:10
URL: http://aupairis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0