Pepparkakor, film och bilkörning

Idag har jag gjort mycket. Dagen började med att jag gjorde pepparkakor (från en deg som mamma knådat ihop). Efter att ha gjort iordning mig och ätit lunch hjälpte jag Male med hennes film. Efter middagen agerade jag chafför när mamma och Sofia skulle handla inför Sofias tjejmiddag imorgon. När vi ändå var ute passade vi på att åka till Ica Tuna för att hämta paket, och Hemmakväll för att lämna tillbaka en film. Dagen har varit ganska händelserik, och jag är nöjd med den! Andra Avenyn nästa...

Kommentarer
Postat av: Anonym

merci beaucoup... à la/de/pour le hjälp!

2009-12-14 @ 20:40:26
Postat av: Cecilia

HAHA, jag antar att det är Malin som skriver. De rien!

2009-12-15 @ 12:12:12
URL: http://aupairis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0