Ont i magen

Jag sparar ett långt och roligt inlägg tills imorgon. Jag hade tänkt göra det idag, men jag behöver vila. Jag har nämligen ont i magen. Jag tränade på Gerdahallen idag, och det var efteråt jag började må dåligt. Efter att ha ätit middag lade jag mig i soffan för att titta på TV, varpå jag blev tröttare, segare och fick ont i magen. Jag vet inte vad det beror på, men jag antar att jag tränade för hårt. Passen brukade inte vara så tuffa för mig innan, men vi måste ju faktiskt komma ihåg att jag knappt har tränat på hela hösten. Jag klarade dock av att jogga i förra veckan. Vi får se hur det går. Tror och hoppas inte att jag har blivit sjuk. Det var dock skönt att träna, och jag har redan planerat när det skall bli av nästa gång! Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0