Min första dag i Sverige på 3 månader

Dagen har inte varit så händelserik. Efter att ha stigit upp halv elva (jag gick och lade mig sent) och ätit frukost organiserade jag min packning. Jag delade in mitt baggage i olika högar: Ha i Sverige och i Frankrike, Ha i Frankrike, Inte ta med sig till Frankrike, och Kanske ta med till Frankrike. Sedan tvättade jag nästan all min smutstvätt, satt vid datorn och gick till affären. På eftermiddagen gjorde jag mat till helgen eftersom jag inte hade något bättre för mig + överskottsenergi. Jag åt med Sofia, och sedan rullade kvällen bara på. Jag vet inte vad jag skall hitta på imorgon, men det lutar mot att jag skall kontakta kompisar. I helgen skall vi i alla fall försöka hitta på familjeutflykter (mestadels från min lista, se http://aupairis.blogg.se/2009/december/det-har-vill-jag-gora-nar-jag-ar-i-sverige.html), som till exempel åka till IKEA. Och snart skall jag ÄNTLIGEN få köra bil också. Nu skall jag sova. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0