Löplabbet!?

Jag var på stan i Lund idag, och till min stora glädje var det mesta sig likt. När jag gick upp för trappan på Gleerups (Akademibokhandeln) blev jag dock förvånad. Alla varor hade flyttats ned till en överfylld undervåning, och butiken "Löplabbet" hade istället flyttat in!!!! Jag visste att de skulle öppna en ny butik i Lund, men på Gleerups? Det hade jag faktiskt aldrig trott... Vad lustigt att flytta in en butik i en annan butik egentligen. Särskilt när varorna som säljs i dem inte är relaterade till varandra... Det var i alla fall en bra överraskning eftersom jag köper mina skor i den här kedjan. Det är där jag köper mina specialskor, så nästa gång behöver jag inte köra åka till Malmö! :) För er som har ont för att ni belastar era fötter fel kan jag verkligen rekommendera denna affär! Visst är skorna dyrare, men vad gör man inte för att slippa att ha ont och att vara snäll mot sin kropp?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0