LONDON 2

I måndags åkte jag in till London själv eftersom Julle jobbade hela dagen. Jag spenderade eftermiddagen genom att gå runt på the Brittish Museum och därefter fönstershoppa på Oxford Street. Det regnade tyvärr den här dagen också, dock inte lika mycket som söndagen. Jag kom hem lagom till middagen (närmare bestämt prick klockan sex), som var starkt inspirerad av Sverige. På kvällen tittade vi på en film, och därefter sov vi.

I tisdags vaknade jag tidigt och följde med när Julle lämnade sitt yngsta värdbarn på "nursery". Vi tog bussen direkt till Surrey (ett litet samhälle med affärer). Där kollade vi i affärer och promenerade runt. När vi kom tillbaka slappade jag framför TV:n medan Julle hämtade ett av barnen. Jag var bara hemma på eftermiddagen, men det kändes skönt. Vi åt spagetti och köttfärsås till middag (yay!), och efter att ha läst lite somnade jag tidigt.

Idag har jag packat om mina väskor så att de skall väga mer likt, och lyckades faktiskt ganska bra! Snart skall de andra följa mig till metrostationen, så att jag kan ta mig till flygplatsen. Det har varit trevligt här, men jag längtar efter att komma hem och träffa mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0