Julgympa

Årets julgympa på Gerdahallen började 19:45 idag. Gerdahallens alla gympaledare turades om om att leda passet, och de som inte stod i mitten för tillfälligt deltog. Ledarna var utklädda till dvärgar, och det spelades julmusik under hela passet. Det var inte så mycket folk som det borde varit, med tanke på att det bara körs EN GÅNG OM året, men det var en hel del där. Det var jättemysigt! Jag funderade på om jag skulle närvara vid strethcningen och titta på eller gå därifrån, men valde att det förstnäämnda. Det var tur, för annars hade jag missat att de släckte ljuset och att tomten kom in med choklad! Jag är faktiskt nöjd med passet idag. Som ni vet mådde jag ju inte så bra förra veckan, och jag hoppades inte att det skulle hända igen. Det gjorde inte. Jag var pigg efter passet, har inte fått ont någonstans, och vet ni vad? Jag orkade mer än förra gången? Förr i tiden sprang jag om alla på löpningen, bara för att det var kul ;) Förra gången orkade jag inte det, men idag sprang jag om några stickan. Here the real girl in me comes!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0