Hopp och klang!

Idag är det söndag. Jag skulle inte avslöja någonting om min nya värdfamilj förrän biljetten var bokad, men nu skall jag avslöja lite i alla fall. Det tar nämligen väldigt lång tid med att boka biljetten eftersom de måste godkänna tillfället först. Föräldrarna måste veta att de är lediga den tiden den dagen för att veta om någon kan hämta mig, och dessutom vet vi ännu inte om jag skall komma före eller efter jul. De arbetar olika tider olika dagar eftersom de jobbar i skift. Familjen är ung och har två barn, en flicka och en pojke. De bor på i en liten by en mycket bra bit utanför Paris. Jag skall boka biljetten imorgon eller på tisdag, så jag går och väntar tills dess. Jag har sett bilder, och det verkar sympatiskt. Nu skall jag logga ut från datorn. Det är på tiden att jag börjar lägga mig tidigare snart är det sovdags efter en mycket bra dag. Tack alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0