God morgon!

Jag sitter och skriver i pyamas. Vi skall julbaka idag, men då mamma inte är hemma just nu så väntar jag på henne. Jag skrev inte särdkilt mycket igår, så jag tänkte att jag kunde berätta lite om gårdagen. Det finns ju så mycket att skriva om den här dagen eftersom jag inte har varit uppe så länge. Igår hände det i alla fall 2 stora saker.

1) Jag joggade! Första gången på exakt 14 veckor! You go girl! Eftersom jag har ont i fötterna (i synnerhet den ena) så måste jag gå långsamt fram med joggningen, men nu har jag i alla fall börjat! Det gick helt okej, och jag räknar med att jogga idag eller imorgon igen.

2) Jag körde bil. För första gången på 14 veckor (minus en dag!). Jag visste inte hur det skulle gå att köra bil. Jag lärde mig att köra bil på 6 veckor, och väntade därefter i 14 veckor på att köra... ;) Det gick bra! Jag kom ihåg hur man gjorde (yay!), men var ganska försiktig.

Idag är det även en vecka sedan jag åkte ifrån min värdfamilj i Bailly utanför Paris. Vid den här tiden förra lördagen satt jag i bilen till tågstationen tillsammans med pappan i familjen och de två älsdta barnen. Det är läskigt att jag har åkt därifrån. Jag tror inte att jag har fattat att jag har lämnat de älskade barnen än, men det kommer väl. Det är sorgligt eftersom jag tycker om dem och vill vara en del av deras liv. Samtidigt stod jag inte ut av sättet som deras föräldrar behandlade mig på.

Nu skall jag göra mig i ordning, så jag säger hejdå. Önska mig lycka till med julbaket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0