God morgon 19/12

Igår skulle jag ha kommit hem om inte min f.d:s nuvarande au pair hade bestämt sig för att komma innan jul. Även om jag hade velat se snökaoset (men kanske inte alla tåg som inte går...), så ångrar jag mig dock inte att jag kom hem för två veckor sedan (+ 4 dagar i London). Jag saknar mina värdbarn, men det skulle jag göra om jag kom hem tre veckor senare också. Någon gång skulle ju äventyret där ta slut, och på grund av föräldrarna ville jag ju att det skulle göra det så snart som möjligt. Så nej, jag ångrar inte att jag åkte hem då. Jag bör kanske tillägga att jag inte hade så mycket val mellan de två alternativen, men jag hade ju kunnat stanna till slutet av juli...

Dagen bjuder inte på något som har med barn att göra idag (förutom möjligtvis presenter till de nya värdbarnen), utan jag skall gå på stan och inhandla julklappar. Förhoppningsvis hinner jag träna på Gerda också (Ja, jag tror att jag klarar det igen. Kroppen mår ju trots allt BRA av att vara avslappnad..), men det återstår att se. Jag skall gör mig i ordning, så att jag blir klar i tid. Ha det bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0