Sjalv med lillflickan

Idag tog jag hand om ett av barnen pa riktigt for forsta gangen. Det vill saga helt sjalv nar ingen annan var hemma. Jag skulle hamta lilla Lo pa dagis kl. 17:00, och gick hemifran 16:43 for att vara pa den sakra sidan. Jag kom fram redan 16:51, och vantade en stund utanfor. Lo blev varken ledsen eller glad nar hon sag mig. Da vi precis har traffats ar det fullstandigt forstaligt, och jag ar tacksam over att hon inte blev ledsen. Det ar latt att gora allting nar man har ned henne att gora eftersom hon pekar pa sin grejer och vet vad som star i tur. Det var riktigt varmt, och nar vi kom hem drack vi vatten. Darefter lekte vi i vardagsrummet. Innan de andra kom hem hann vi ocksa leka utomhus och i hennes rum. Det gick bra att vara sjalv med henne, men hon pratade mycket om E och sin mamma. Nar de andra kom hem och hon horde ringklockan blev hon jatteglad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0