Mandag morgon

Efter att ha tagit hand om de stora flickorna pa morgonen, och lamnat Lo pa "la Creche" med min vardmamma ar jag ensam hemma. Jag skall inte hamta Lo forran 17:00 och vet inte vad jag skall gora. Jag har tankt tvatta och vika ihop klader, men det lar inte ta sa lang tid. Det tar bara 10 min att ga och hamta Lo, sa  jag behover inte ga dit an. Det finns lunch i kylen, som blev over efter maltiderna igar, sa jag har att ata nar jag blir hungrig. Egentligen skall jag lamna E pa forskolan ocksa, men vi borjar forsiktigt.


Kommentarer
Postat av: Julia

Det känns väl lämpligt att börja lite smått med tanke på att du inte känner barnen än.



Jag måste säga att det känns väldigt skönt (även om det varit jobbigt) att ha varit här under hela lovet. För nu känner jag ju barnen och området... Så det lär inte vara något problem att lämna på Nursery imorgon, eller på skolan när S börjar.

2009-08-31 @ 16:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0