Forsta dagen

Planet gick 08:20 igar och jag kom fram tva timmar senare. Min vardpappa, och den alsta dottern L och den yngsta dottern Lo kom och hamtade mig pa flygplatsen. Vi akte till byn dar de bor, dar vi motte min vardmamma och den nastalsta dottern E. L visade mig runt i huset. Pa nedervaningen finns ett vardagsrum, ett kok; garage, hall, och toalett (med handfat). Pa andra vaning finns fyra sovrum, tva badrum och en toalett. Pa vindsvaningen finns mitt sovrum och ett forrad. Jag akte och handlade med min vardmamma medan min vardpappa var sjalv med barnen. Nar jag kom tillbaka lekte jag med barnen, varefter vi at lunch. Eftersom jag gick upp tidigt var jag trott och tog en siesta samtidigt som Lo; aven om hon sov langre. Jag fortsatte att leka med barnen, och borjade organisera i mitt rum pa eftermiddagen. Runt 17:00 tog min vardmamma och jag med oss alla barn till parken, dar de lekte en stund. Efter middagen kulle barnen sova, och efter att ha suttit en stund vid datorn sov aven jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0