Desperate Housewifes

Alla som kanner mig vet att jag alskar Desperate Housewifes. Jag medger att kanslorna for det har svalnat sedan strejken i USA, men jag alskar det fortfarande. Vissa avsnitt ar riktigt riktigt bra, medan andra ar halvbra. Nar jag berattar att jag tycker om det brukar jag tillagga att det ar pinsamt. Jag vet inte riktigt varfor, men jag antar att det ar for att det ar en riktig TV- sapa, och det inte riktigt ar min grej - som en duktig overambitios tjej med oandligt hoga krav pa sig sjalv - att titta pa sapor. Men Desperate Housewifes ar inte som andra sapor. Det ar nagot speciellt med den. Visst hander det konstiga och osannorlika saker i den, men den har en underbar mystik. Ni far ratta mig om ni vill, men jag har fatt en kansla av att det ar en dokusapa for smarta personer. Det ar inte bara goja, utan varje avsnitt har ett syfte, saval litet som stort, och jag ALSKAR borjan och slutet av episoderna. Igar vid sondagsmiddagen berattade jag vilket mitt absoluta favoritprogram var - och till min forvaning tyckte inte mina vardforaldrar att det var det minsta konstigt. I sjalva verket sitter de fastklistrade framfor det varje tisdag 20:30, och tycker att det ar unikt! Detta ar en stor fordel for mig eftersom Desperate Housewifes borjar vid middagstid och det skulle vara oartigt att ata vid nagon annan tidpunkt. Sa pa tisdag blir det MYS = é timmar framfor favoriten efteratt barnen har gatt och lagt sig. Kan det finnas nagot battre att se fram emot.

Kommentarer
Postat av: Cockteaser

Vad trevligt att ni har något gemensamt! :)

2009-09-01 @ 14:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0